מפיץ ריח לבית

מפיץ ריח לבית

המוצרים שלנו לבית הפרטי

מפיצי ריח לבית הדרך הקלה שלכם לשמור על אווירה
נעימה ורגועה לאורך כל ימות השנה

איך שומרים על אווירה טובה בבית ואיך אפשר לדאוג שיהיה ריח נעים כל השנה? על השאלות האלה נשמח לענות לכם ונציג מגוון פתרונות שיכולים לעזור לכם ולדאוג שהריח הטוב ישאר הרבה מאוד זמן. מפיצי ריח ביתיים – הפתרון שלך לאווירה טובה.
אווירה טובה בבית מתחילה בריח טוב. אנו באקו אייר מכירים את תחום הריחות כבר המון שנים ולנו הניסיון והידע המקצועי הרחב. יש לנו עבורכם פתרונות רבים וסוגים שונים של מפיצי ריח לבית. ריח טוב בבית ואווירה נעימה מתחילה במפיץ ריח איכותי העונה על הדרישות של החלל בבית. אם לדוגמה יש לנו דירה בת 5 חדרים ואנו רוצים לדאוג שבבית יהיה ריח טוב בכל ימות השבוע נמליץ לכם על בין 2 ל 3 ערכות ריח שנתיות.
יש לכם שאלה?
מהי ערכת ריח שנתית לבית?
ערכת ריח שנתית לבית מורכבת לרוב ממתקן – מפיץ ריח אוטומטי ביתי הכולל מארז סוללות ו- 12 בקבוקי ריח לבחירת הלקוח. מפיצי הריח האוטומטים שלנו הם כולם מכשירים חכמים העומדים בדרישות התקן. ערכת ריח שנתית תגיע עד אליכם לבית ובאם יש צורך ניתן לקבל התקנה בבית הלקוח.

למה צריך מפיץ ריח בבית ולמה הוא טוב?
מפיצי ריח ביתיים הפכו בשנים האחרונות ללהיט המורכב כולו ממכשיר אוטומטי ולרוב 12 בקבוקי ריח המספיקים לשנה שלמה. מפיצי הריח האוטומטים לבית ידועים ביכולות שלהם לשמר אווירה נעימה, לנטרל ריחות לא נעימים ולשמור על אווירה טובה בבית לאורך כל ימות השנה.
מוצרים מיוחדים לבית
מפיץ ריח לארונות בגדים

מפיץ ריח לארונות בגדים או נעליים או חדרי ארונות אין כמו לפתוח ארון ולהנות מריח נעים...

מפיץ ריח יוקרתי לדירה

ניחוחות יכולים להביא תועלת נוספת שיכולה ללכת הרבה מעבר לריח עצמו. הם יכולים לתרום לתחושת הרווחה ולשפר את הקשר בין הגוף והנפש...